Menu uitklappen

20vanAlphen editie 2012 live

Refresh Media heeft de nieuwe website www.20vanalphen.nl voorzien van een verbeterd Content Management Systeem. De vormgeving van www.20vanalphen.nl, welke Refresh Media vorig jaar ontwierp, is nauwelijks veranderd. Echter de gebruiksvriendelijkheid, achter de schermen van de site, is verbeterd waardoor updaten minder tijd kost.

www.carrier20vanalphen.nl

"De 20 van Alphen" is het grootste en oudste loopevenement van het Groene Hart. Over verschillende afstanden wordt strijd geleverd. Refresh Media is maatschappelijk betrokken, voornamelijk regionaal. Vanuit die gedachte ondersteunen wij veel activiteiten op maatschappelijk en op sportgebied. Refresh Media sponsort de 20 van Alphen omdat het een groot sportief evenement in de regio is waar veel mensen aan meedoen en bij betrokken zijn. Uiteraard is Refresh Media sponsor om haar naamsbekendheid te vergroten en om aan te tonen wat de meerwaarde is van een professionele digitale communicatiemiddelen. Zo sponsoren wij:
SiteEngine: een website met Content Management Systeem, zodat deze eenvoudig aangepast kan worden;
MailEngine: een nieuwsbriefapplicatie om digitale nieuwsbrieven te versturen ter promotie;
QuestEngine: een enquête applicatie om online enquêtes te houden ter verbetering van het evenement;
PublishEngine: een narrowcasting applicatie (TV uitzending op locatie) ter promotie van het evenement;
Tijd:  ondersteuning en ontwikkeling op digitaal gebied ter promotie/verbetering van het evenement



Forse jaarlijkse groei
Op 4 maart 2012 wordt de “Carrier 20 van Alphen” voor de 39ste keer op rij gehouden. De 20 van Alphen kent een forse jaarlijkse groei, waarbij in een aantal jaar tijd het deelnemersaantal is verdubbeld. Naast de wedstrijdlopers uit binnen- en buitenland verschijnen er jaarlijks vele recreanten, jeugdlopers, bedrijven en wandelaars aan de start.

Meer info: www.carrier20vanalphen.nl

www.20vanalphen.nl