Menu uitklappen

DUJARDIN & QuestEngine: een goede MIX!

DUJARDIN heeft QuestEngine QuestEngine van Refresh Media ingezet om er achter te komen hoe consumenten het liefste vieux drinken. QuestEngine is uitermate geschikt om een online enquête te houden. Het levert waardevolle informatie op, is geheel digitaal, bespaart tijd en geld. De resultaten zijn te importeren in QuestEngine demo: klik hierExcel waardoor analyse inzichtelijk wordt.


PUUR OF GEMIXT?
 Online enquête van DUJARDIN gemaakt met QuestEngine

'Voor wat hoort wat'
Middels de verpakking, bannering en een speciale actiepagina worden consumenten uitgenodigd om deel te nemen aan de enquête. Als dank voor de waardevolle informatie ontvangen één op de vijf deelnemers een DUJARDIN zakflacon. Achteraf wordt onder alle deelnemers  een  cocktailworkshop verloot.
DUJARDIN: PUUR OF GEMIXT?
Bannering ter ondersteuning van de actie

DUJARDIN actiepagina op www.wenneker.nl
DUJARDIN actiepagina op www.wenneker.nl





Interesse om inzicht te krijgen in uw doelgroep via een enquête met QuestEngine? Neem contact op met Refresh Media.