Menu uitklappen

Huisstijl + narrowcasting Bakker & De Vos

Voor Fysiotherapie praktijk Bakker & De Vos heeft Refresh Media een nieuw logo ontworpen. Daarna zijn de digitale huisstijldragers aangepast. De stijl werd doorgevoerd in de website, nieuwsbrief en enquête applicatie. Tevens is een narrowcasting applicatie ontwikkeld met PublishEngine.


PublishEngine pagina op basis van de nieuwe huisstijl

In de wachtkamer en gedurende oefeningen kunnen bezoekers naar TV schermen kijken. Hierdoor worden bezoekers van het centrum op de hoogte houden van nieuws omtrent fysiotherapie, fysiosport, actualiteiten, mededelingen etc. De narrowcasting applicatie is gebouwd in PublishEngine.

PublishEngine uitzendschema
Screenshot van de PublishEngine applicatie

Ook interesse in een narrowcasting applicatie zodat je zelf TV uitzendingen kunt publiceren? Zo kun je eigen pagina's opmaken met teksten en afbeeldingen. Dit kan gecombineerd worden met regionale of landelijke actualiteiten afgewisseld met statische advertenties of video commercials. Bel 0172 570424 of neem contact op via het contactformulier

Oude en nieuwe logo

Logo, huisstijl, website en nieuwsbrief
Vanwege een wisseling in de directie van de praktijk werd de naam gewijzigd van "Bakker Blommers" naar "Bakker & De Vos". Vandaar dat het logo aangepast moest worden. Op verzoek werden het poppetje en het "&" teken uit het oude logo behouden. Dit oude logo was enkele jaren geleden ontworpen door Refresh Media. Na aanpassing van het logo zijn de huisstijldragers opnieuw vormgegeven. Zie hieronder voor een aantal voorbeelden ???

Website Bakker & De Vos

Envelop, briefpapier en digitale nieuwsbrief Bakker & De Vos

Beeldmerk en digitale enquête


Klik hier en bekijk een aantal voorbeelden van mooie Opfrisserstjes