Menu uitklappen

Online brochure grootste running platform

'Adverteren op het grootste running platform' luidt de titel van de online mediakit van ProRun. Refresh Media ontwikkelde een online brochure om adverteerders te informeren over de mogelijkheden en tarieven op www.prorun.nl waar dagelijks meer dan 5000 bezoekers op af komen.



Autoriteit op hardloopgebied
ProRun wordt binnen de loopwereld steeds meer gezien als dé autoriteit op loopgebied. Dagelijks publiceert de redactie inhoudelijke artikelen voor zowel de beginnende hardloper als de vergevorderde loper. Hiermee heeft ProRun een onderscheidende positie in de hardloopmarkt.

ProRun Mediakit - Klik hier voor de online bladerversie
ProRun Mediakit: www.prorun.nl/mediakit

ProRun website 2011

Medio december 2011 is de nieuwe ProRun website te bezoeken. Refresh Media ontwierp en bouwde deze website inclusief Content Management Systeem. Met de nieuwe vormgeving en vooral functionaliteit maakt ProRun wederom haar belofte waar: De lopers helpen op een verantwoorde manier hun sport te beoefenen. Hieronder alvast een impressie van en nieuwe ProRun homepage:

ProRun.nl homepage

Overzichtelijker en gebruiksvriendelijker
De indeling van de nieuwe site is  overzichtelijker en gebruiksvriendelijker. De belangrijkste loopthema’s krijgen een nadrukkelijkere plek op de site. De specifieke loopmerken hebben per productgroep een eigen pagina welke het informatieve gehalte voor de bezoeker verhoogd. Ook voor adverteerders biedt de nieuwe site aantrekkelijkere mogelijkhheden. ProRun is meer dan een ‘bannerplatform’. Lopers zien ProRun als een informatieve en betrouwbare website die neutrale en goed onderbouwde informatie op haar website toont.

QuestEngine ingezet bij ontwikkeling nieuwe website
QuestEngineTrouwe bezoekers van prorun.nl werden betrokken bij de ontwikkeling van deze nieuwe site. Een selecte groep respondenten kon de nieuwe site bekijken en beoordelen door vragen te beantwoorden via een online enquête. Deze enquête is gemaakt met QuestEngine. Deze door Refresh Media ontwikkelde webapplicatie is QuestEngine demo: klik hieruitermate geschikt om online enquêtes te houden. Het levert waardevolle informatie op, is geheel digitaal, bespaart tijd en geld. De resultaten zijn te importeren in Excel waardoor analyse inzichtelijk wordt. De respondenten ontvingen per e-mail een internetadres en wachtwoorden om de nieuwe site te beoordelen. Op basis van de antwoorden zijn aanpassingen verricht en is het ontwerp verbeterd waarna een 2e vragenronde volgde.