Menu uitklappen

Meer reserveringen dankzij nieuwe website

Refesh Media Amstelveen heeft voor Restaurant Kronenburg een nieuwe website ontwikkeld. Speerpunt was om beter gevonden te worden via zoekmachines. Tegelijkertijd lag er een uitdaging om de vormgeving sfeervoller en uitnodigender te maken. Als derde moest de gebruiksvriendelijkheid verbeterd worden. Dat is gelukt! Sinds de introductie van de nieuwe website heeft Restaurant Kronenburg haar reserveringen voor de lunch en de verschillende vergaderruimtes binnen korte tijd aanzienlijk zien stijgen.

De website wordt door Restaurant Kronenburg zelf wekelijks onderhouden met SiteEngine. Dankzij dit Content Management Systeem (CMS) zijn teksten, afbeeldingen en filmpjes eenvoudig op de site te plaasten. Gasten kunnen online reserveren en een bericht achterlaten in het gastenboek. Tevens worden de laatste tweets van Twitter getoond.


Nieuwsbrief

Via de website kan iedereen zich aanmelden voor de digitale nieuwbrief. Restaurant Kronenburg verstuurt die nieuwsbrieven via de webapplicatie: MailEngine. Daarmee blijven klanten op de hoogte van de laatste vernieuwingen, speciale menu's en aanbiedingen. Het effect van het versturen van de nieuwsbrieven is direct waarneembaar  aan het stijgende aantal websitebezoeken en reserveringen.



Restaurant Kronenburg bevindt zich tussen de Zuidas van Amsterdam en het Amstelveense Stadshart. Het pand ligt in het kwartier Kronenburg, in een oase van rust en veel groen. De sfeer en het interieur van het restaurant sluiten hier naadloos op aan. Benieuwd hoe dat vertaald is naar de website? Ga naar: www.restaurant-kronenburg.nl

Klik hier en bekijk een aantal voorbeelden van mooie Opfrisserstjes