Menu uitklappen

Trots op eervolle en mooie 2e plaats Sterkste Schakel 2016!

Vrijdag 11 maart eindigde Refresh Media op een eervolle tweede plaats in de categorie ICT/Communicatie tijdens de Sterkste Schakel verkiezing in Hotel Huis ter Duin te Noordwijk. In deze bomvolle categorie waren maar liefst 11 bedrijven genomineerd. Klantgerichtheid is het motto van de “De Sterkste Schakel”. In totaal deden 62 bedrijven mee verdeeld over 9 categorieën. Deze 62 bedrijven werden genomineerd uit 60.0000 bedrijven binnen de regio Rijnland. Lavendelkwekerij Gebroeders Van der Salm uit Boskoop werd terecht gekozen tot ’overall winner’, een mooi internationaal bedrijf met enthousiaste medewerkers.


Foto: alle nummers 1, 2 en 3 van alle categoriën

Dilemma
Alleen in de categorie ‘ICT & Communicatie’ had de jury veel moeite welk bedrijf tot winnaar verkozen zou moeten worden. Obsession Evenementen uit Voorschoten of Refresh Media kwam in aanmerking. Daarom stelde de jury voor om de prijs op te splitsen in een communicatie en een ICT prijs, zodat beide bedrijven een eerste prijs zouden kunnen ontvangen. De organisatie twijfelde maar zag hier uiteindelijk van af. Obsession Evenementen eindigde als nummer een en Refresh Media als tweede.



Goede weg
“Super trots dat we tweede zijn geworden, als je kijkt naar de lijst met genomineerde bedrijven. Dat zijn voornamelijk ‘echte‘ ICT en / of communicatie bedrijven zoals wij en verder geen evenementenbureaus zoals de prijswinnaar. Ik gun het ze van harte maar het is toch een buitenbeentje in onze categorie, ongeacht de kwaliteiten van het bedrijf, die ongetwijfeld goed zijn, anders win je deze prijs niet. Dat wij ten opzichte van onze ‘echte concurrenten‘ als beste zijn verkozen bevestigt dat we op de goede weg zijn”, vertelt technisch directeur Ron Cooper.



Mooie combinatie, goede visie en chemie
De jury vindt Refresh Media een mooie combinatie van creativiteit en zakelijkheid. Er heerst een merkbare chemie tussen medewerkers. Verder staat in het juryrapport vermeld dat Refresh Media een mooie winnaar is van de tweede plaats en dat het een goede visie heeft voor de toekomst. Daarmee bedoelen ze de integratie van de producten die goed op elkaar aansluiten. Dat komt omdat Refresh Media alles zelf bouwt en geen gebruik maakt van open source software waaraan je lastig kunt sleutelen om koppelingen te maken. Dankzij de producten plaats je 1x een bericht en het verschijnt op je website, TV, Facebook, Twitter en in een nieuwsbrief.


Doorpompen
“De laatste tijd merken wij dat organisaties, de manier waarop onze producten geïntegreerd zijn, zeer interessant vinden. ‘Alles is gebruiksvriendelijk en bespaart veel tijd ten opzichte van de standaard open source oplossingen’ horen wij vaak. Een plaatje zegt meer dan duizend woorden en vandaar dat wij sinds kort  met een plaatje werken om de integratie van onze producten uit te leggen en dan valt het kwartje opeens. Vooral het doorpompen van berichten naar website, TV, Social Media en een nieuwsbrief vinden ze interessant”, aldus creatief directeur Pieter Boekel.


Vacature

Vanwege de uitbreiding van het team is Refresh Media op zoek naar een Front-end developer met webdesign ervaring, die voldoet aan de volgende eisen:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in de branche
  • Zelfstandigheid en het vermogen om mee te denken
  • Kennis van CSS3, HTML5 & Javascript
  • Ervaring met Photoshop
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Incasserings- en doorzettingsvermogen
  • Willen groeien in het vak

Meer info en solliciteren