Menu uitklappen

Waterlanders wint sponsoraward t.w.v. € 500,-

Bericht overgenomen van www.waterlanders.nl

Volleybalvereniging Waterlanders is de gelukkige winnaar geworden van de
Refresh Media sponsoraward. Het internetbureau uit Nieuwkoop sponsort meer dan dertig regionale verenigingen en stichtingen met producten en diensten op gebied van digitale communicatie zoals websites, nieuwsbriefapplicaties, TV applicaties etc. Waterlanders heeft deze prijs te danken aan de wijze waarop intern en extern gecommuniceerd wordt.



Marieke van der Hulst nam de prijs in ontvangst uit handen van Pieter Boekel (l) en Ron Cooper (r) van Refresh Media.

Goed en frequent
Aan Refresh Media werd gevraagd waaraan Waterlanders deze prijs heeft te danken. Pieter Boekel vertelt “Ten opzichte van de meeste verenigingen die wij sponsoren vind ik de wijze waarop Waterlanders omgaat met vooral externe communicatie zeer goed en frequent. Ook houden jullie sponsoren goed op de hoogte van allerlei activiteiten en ontwikkelingen. Als een nieuwe sponsor zich aandient die raakvlakken heeft met onze dienstverlening, dan wordt er eerst goedkeuring gevraagd. Dat vind ik overbodig maar wel attent. Ron Cooper vult aan “Als ons logo ergens op wordt afgebeeld dan vragen jullie goedkeuring. Het positieve daaraan is dat jullie weer even contact zoeken en laten merken wat er zoal gedaan wordt voor sponsoren. Tevens gebruiken jullie onze producten op goede wijze”. 

Nieuwe responsive website
De Nieuwkoopse volleybalvereniging is erg enthousiast over de gewonnen prijs en vindt het een hele eer. “We zijn heel erg trots op deze lovende woorden van onze websitesponsor. We werken al heel veel jaren met groot genoegen samen met Refresh Media. Ze ondersteunen ons onder andere met de website en het nieuwsbriefpakket MailEngine. Op iedere eerste dag van de maand versturen wij een nieuwsbrief naar al onze leden en sponsoren. Zowel het CMS-systeem achter de website als het nieuwsbriefpakket is erg gebruiksvriendelijk. Nieuws en agendapunten van de site kunnen we eenvoudig importeren in de nieuwsbrief. We trekken veel lering uit de resultaten achteraf door goed te bekijken wat lezers nu juist wel of juist niet openen. We proberen hierin steeds te verbeteren”, aldus Van der Hulst.

Waterlanders heeft de gewonnen prijs reeds besteed aan het omzetten van de website naar een responsive website. “We merken dat steeds meer bezoekers onze website bezoeken via een mobiele telefoon of tablet. Dan is een responsive website een stuk gebruiksvriendelijker. En bovendien ook belangrijk voor je vindbaarheid in Google.” Met een eigen app en mobiele website is Waterlanders klaar voor het nieuwe seizoen.