Menu uitklappen

Kras en win een Goblet arrangement!

Ter promotie van Goblet Jonge Graanjenever ontwikkelde Refresh Media een actiesite rondom onze nationale zeeheld Michiel de Ruyter. Van mei t/m december 2011 wordt maandelijks een uniek 3-daags Goblet-arrangement weggegeven voor 2 personen in Hotel De Ruyter te Vlissingen.


Op de actiesite kan een unieke code ingevuld worden. Deze code wordt zichtbaar door de kraslaag te verwijderen. Deze bevindt zich op de achterkant van een halsetiket van een fles Goblet Jonge Graanjenever. Deelnemers zien direct of ze een Goblet arrangement of één van de andere prijzen hebben gewonnen. Zij ontvangen hiervan ook een bevestiging per e-mail. 



Refresh Media ontwikkelde de techniek om maandelijks de prijs te verloten op basis van 40000 unieke codes. Onafhankelijk van het aantal deelnemers wint 1 deelnemer iedere maand een prijs. Iedere deelnemer krijgt direct na invullen een melding met de uitslag. Naast de techniek ontwierp Refresh Media de Goblet actiesite welke geheel in stijl is met de VOC sfeer en Michiel de Ruyter.



In 2010 ontwikkelde Refresh Media voor Wenneker Distilleries, productent van Goblet een actie gekoppeld aan barcodes. Andere websites, webapplicaties en actiematige websites die Refresh Media ontwikkelde zijn:
Website: Wenneker Distilleries
Webapplicatie: online-cocktaildatabase
Consumentenonderzoek: Dujardin
Website: Eliterna
Website: Vodkarosé